Termenii si conditii

Magazinul online MAGAZINBUCURIA.ro este administrat de compania TAMIVAL DOLCE SRL (denumita in continuare Vanzator), inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/13451/2014, avand CIF/CUI RO33816197, capital social 200 lei, sediul social in Str. Dealul Tugulea Nr. 38-40 Bl. 14 Sector 6, Bucuresti, Romania, telefon 0765 113 399, e-mail contact@magazinbucuria.ro.
Prin utilizarea website-ului MAGAZINBUCURIA.ro, vizitatorul (denumit in continuare Cumparator) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos.
Informatiile din sectiunea “Termeni si Conditii” pot fi modificate de Vanzator in functie de evolutia prevederilor legale, fara obligatia de a anunta in mod special acest lucru.
Prin crearea unui cont sau/si plasarea unei comenzi, Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de e-mail furnizata.
In momentul plasarii unei comenzi in magazinul online MAGAZINBUCURIA.ro, Cumparatorul isi exprima acordul pentru metoda de comunicare electronica prin intermediul e-mail-ului si / sau telefonic.

Procesarea si confirmarea comenzilor

Vanzatorul va verifica comanda primita si poate trimite catre Cumparator notificarea de livrare, fara a necesita vreo confirmare de primire din partea Cumparatorului.

Facturarea comenzilor
Fiecare comanda confirmata specifica produsele, preturile, modalitatea si termenul de plata. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura fiscala corespunzatoare pentru bunurile si serviciile livrate. Cumparatorul are obligatia de a furniza toate informatiile corecte necesare emiterii facturii fiscale in acord cu legislatia in vigoare.


Preturile si informatiile despre produse
Toate preturile prezentate in cadrul magazinului online MAGAZINBUCURIA.ro includ TVA. Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului.
Cu toate ca ne straduim pentru a lista preturile corecte pe website, pot aparea erori de introducere a datelor si in consecinta pot aparea situatii in care anumite produse din oferta noastra pot avea preturi gresite sau alte caracteristici introduse eronat. Pentru aceste situatii ne cerem scuze si vom depune toate eforturile pentru remedierea problemelor aparute.

Ne rezervam dreptul de a anula eventualele discounturi speciale oferite Cumparatorului daca acesta va returna din produsele comandate ca pachet cu pret special (Ex: pachet de mai multe produse achizitionate de la MAGAZINBUCURIA.ro la un pret special acordat pentru volum/valoare mare de achizitie totala) si livrate de catre Vanzator. Cumparatorul poate returna toate produsele achizitionate la pret special si i se returneaza pretul achitat. Exista de asemenea posibilitatea sa faca retur partial de produse urmand ca pentru produsele nereturnate sa plateasca pretul publicat pe website la acel moment. Pentru produsele returnate i se va returna pretul achitat din care se retine valoarea discountului special acordat initial pentru achizitia de volum/valoare mare facuta.

Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.
Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online MAGAZINBUCURIA.ro cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate (prin culoare, accesorii, aspect, etc.), cu toate ca se va incerca prezentarea acestora in mod cat mai corect.

Garantie
Produsele cumparate prin intermediul MAGAZINBUCURIA.ro beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OG 21/1992, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garantie.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.
Garantiile aplicabile sunt cele prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator .

Vanzatorul declara pe propria raspundere ca produsele comercializate prin magazinul online MAGAZINBUCURIA.ro respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 352/2017 si HG 457/2003

Garantia este valabila incepand de la data cumpararii produsului.
Garantia comerciala se aplica in conformitate cu legislatia in vigoare.
Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa se trimita la adresa comunicata pe e-mail de catre angajatii MAGAZINBUCURIA.ro bonul de casa sau factura fiscala a produsului cumparat impreuna cu certificatul de garantie precum si produsele cu defect pentru a fi analizate.
Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa contactezi pe e-mail MAGAZINBUCURIA.ro cu detalierea problemelor identificate si transmiterea unor poze cu defectul observat. Daca observi vreun defect dupa ce ai cumparat produsul, trebuie sa faci o solicitare de inlocuire/remediere a acestuia sau de retragere din contract. In cazul in care un produs a fost schimbat din motive de garantie isi pastreaza termenii si garantia de la data inlocuirii acestuia.

Politica de Retur

 Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directiva 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite, acestea NU mai pot fi returnate.
De asemenea, in conformitate cu OUG34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru produsele non-alimentare consumatorul beneficieaza de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand acesta a intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

 Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.

 Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

 Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
 Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, MAGAZIN BUCURIA isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.
Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.

Solicitarea returului:

Doresti sa realizezi un retur? Mergi la Formular retur sau utilizeaza modelul de mai jos si trimite-l la adresa noastra de e-mail (contact@magazinbucuria.ro):

Model de formular de retur (*)
(*) Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract. Acesta este doar un model si nu este obligatoriu.

Catre MAGAZINBUCURIA.ro (TAMIVAL DOLCE SRL),

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

1. .........................................................................................

2. .........................................................................................

3. .........................................................................................

4. .........................................................................................

5. .........................................................................................

Comandate la data .............. / primite la data ............ / numar comanda ............


Numele consumatorului: ..........................................................

Adresa consumatorului: ...........................................................

Data: ..................

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) ..........................

Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:

 -  sa fie cu etichetele specifice de identificare si ambalaje intacte.
 -  sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie, daca este cazul.
 -  sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
 -  sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
 -  sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).
Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de Consumator.

 Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
 -  Produsele alimentare si asemanatoare acestora, datorita riscului de deterioare.
 -  Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
 -  Produsele achizitionate de persoane juridice.
 -  Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca find lista de produse comandate de catre Consumator si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
 -  Produsele cu etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului deteriorate sau lipsa.
 -  Produsele care prezinta urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).
 -  Produse personalizate
 -  Carduri cadou
 -  Produse care fac parte dintr-un pachet promotional, EX: 5 bucati la 250 lei (doar daca sunt returnate toate produsele pachetului)



Conditii generale privind returnarea banilor catre Consumator:

Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre Consumator si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).
Pentru produsele returnate in primele 14 zile calendaristice de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile calendaristice de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
Returnarea banilor se poate face dupa cum urmeaza:

 -  pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau transfer bancar in contul bancar transmis de client;
 -  pentru Comenzile achitate cu OP -> prin virament bancar;
 -  pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta)

Costul Transportului
Retur Total - In cazul in care Consumatorul returneaza integral comanda si nici unul din produsele aferente nu se incadreaza in lista specificata la punctul 1.4., Furnizorul va returna atat contravaloarea produselor comandate, cat si costul de transport aferent expeditiei coletului de la Furnizor la Consumator.
ATENTIE: costul de transport aferent returului va fi suportat integral de catre Consumator.
Retur Partial - In cazul in care Consumatorul returneaza partial comanda, respectand specificatiile de la punctul 1.4., Furnizorul va returna doar contravaloarea produselor respective, fara a returna si costul de transport aferent expeditiei coletului de la Furnizor la Consumator.
ATENTIE: si in acest caz costul de transport aferent returului va fi suportat integral de catre Consumator.


Continut
Continutul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe website, este proprietatea exclusiva a MAGAZINBUCURIA.ro (prin TAMIVAL DOLCE SRL), acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Pentru orice sesizare legata de incalcarea dreptului de folosinta sesizata pe website ne puteti contacta la adresa: contact@magazinbucuria.ro

Prelucrarea datelor cu caracter personal
Orice informatie cu caracter personal transmisa de Cumparator prin intermediul website-ului Vanzatorului este protejata, pastrata in conditii de maxima securitate si utilizata numai in scopul agreat de Cumparator in momentul colectarii, conform legilor in vigoare.
Cumparatorul isi exprima acordul sau pentru a primi mesaje comerciale electronice din partea Vanzatorului pe adresa de e-mail furnizata la plasarea unei comenzi sau crearea unui cont.
Cumparatorul are posibilitatea sa modifice informatiile cu caracter personal furnizate si sa filtreze mesajele pe care doreste sa le primeasca din partea Vanzatorului, prin accesarea sectiunii online "Contul meu" si logarea in contul personal.

Drepturile de proprietate intelectuala
Numele magazinului online si insemnele grafice nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
Numele si siglele persoanelor juridice, precum si denumirile produselor pot fi marci inregistrate ale proprietarilor respectivi. Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite e-mail la adresa contact@magazinbucuria.ro.
 
Forta majora si litigiile
Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Prezentul Contract este supus legilor din Romania.
Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente din Bucuresti.

Conciliere amiabila
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi solutionate prin e-mail sau cu persoana responsabila de comanda dvs., puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu D-nul Mihai Manolache, e-mail: contact@magazinbucuria.ro. Veti primi un raspuns la e-mail-ul dvs. in maxim 24 de ore in zilele lucratoare.

Ultima actualizare
Actualizat la data de 11.02.2023 
TAMIVAL DOLCE SRL - MAGAZINBUCURIA.ro.